Drippy Pointer

Tuesday, January 1, 2013

macam-macam problem

Aku ingt bile beli kereta secondhand ni
dapat la jimat sikit
tp sama je ngan beli kete baru kot
banyak gile kena repair,,
Mula2 rim,then tyre pecah..
So my dad tukar je la
Then penutup minyak pula patah,,
Next nak tau ape plak??
lampu depan plak terbakar,,kalo korg la kn
Ape korang rasa??
Mesti bengang gila kan??
Aku rasa bengang gile,,sangat sangat sangat
Nasib bek ade abang ipar aku yang sudi tolong betulkan semua tu
Masa 1st aku dapat kete ni,,radio die unfunction tau
Then 2 mggu lepas abg ipar aku ni
Pegi la betulkan,,
da x yah aku nak dengar radio guna handset lg da lepas ni
Thanks bang..
Apa yang aku nak cite sekarang ni
korang tak yah la beli kete secondhand ni
Wat ‎sakit╮°-°╮┳━┳╯°□°╯┻━┻ hati je,,
Lepas ni,memang aku terus beli kereta baru je la